Number of the records: 1
Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby
Title Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby Translation The Use of marketing communication tools in the management of organizations providing library-information services Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 274-277. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
Note VEGA 1/4559/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 02 - Knihoveda. Knihovníctvo Keywords knižnice * služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * marketing * zdroje ľudské Annotation Postavenie knižníc v podmienkach znalostnej ekonomiky. Hlavné úlohy knižníc v najbližších rokoch. Marketing a marketingová komunikácia knižnice. Ľudské zdroje v knižnici. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00029-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1