Number of the records: 1  

Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby

  1. Title Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby
    TranslationThe Use of marketing communication tools in the management of organizations providing library-information services
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 274-277. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    NoteVEGA 1/4559/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 02 - Knihoveda. Knihovníctvo
    Keywords knižnice * služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * marketing * zdroje ľudské
    AnnotationPostavenie knižníc v podmienkach znalostnej ekonomiky. Hlavné úlohy knižníc v najbližších rokoch. Marketing a marketingová komunikácia knižnice. Ľudské zdroje v knižnici.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00029-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.