Number of the records: 1  

Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Title Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa
    TranslationInfluence of objective factors according to optimal consumer´s decision
    Author infoJana Ščepková
    Author Ščepková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * modely ekonomické * dane z príjmov * spotrebitelia * dane spotrebné
    AnnotationEkonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00066-014, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti119.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.