Number of the records: 1
Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania
Title Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania Translation International marketing and need of marketing planning Author info Martina Štofaníková Author Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * plán marketingový * marketing mix * plánovanie * trh svetový * podnik Annotation Aktuálna problematika medzinárodného marketingu. Koncepcia marketingového manažmentu. Marketingové plánovanie. Marketingové plánovanie podľa Philipa Kotlera. Obsah marketingového plánu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00066-020, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 127 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1