Number of the records: 1  

Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania

  1. Title Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania
    TranslationInternational marketing and need of marketing planning
    Author infoMartina Štofaníková
    Author Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * plán marketingový * marketing mix * plánovanie * trh svetový * podnik
    AnnotationAktuálna problematika medzinárodného marketingu. Koncepcia marketingového manažmentu. Marketingové plánovanie. Marketingové plánovanie podľa Philipa Kotlera. Obsah marketingového plánu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00066-020, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti127 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.