Number of the records: 1  

Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod

  1. Title Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod
    Author infoPavol Kopec, Júlia Lipianska
    Author Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 63-68. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords benchmarking * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * kompetencie * firmy
    AnnotationBenchmarking ako nástroj na dosahovanie konkurenčnej výhody. Prezentácia generického benchmarkingu stratégií dosahovania konkurenčných výhod. Odporúčania pre aplikáciu modelu benchmarkingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00205-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.