Number of the records: 1  

Vplyv typu vzdelania riaditeľov škôl na marketingové aktivity nimi riadenej školy

  1. Title Vplyv typu vzdelania riaditeľov škôl na marketingové aktivity nimi riadenej školy
    TranslationThe Headmasters way of education an its effect on managing the school marketing activities
    Author infoDrahoslav Lančarič, Michal Munk, Jozef Polák
    Author Lančarič Drahoslav
    Co-authors Munk Michal
    Polák Jozef
    Source document Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 15, č. 10 (2007), s. 10-13. - Nitra : SlovDidac, 2007. ISSN 1335-003X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords výskum * vzdelanie * marketing * školy * riaditelia
    AnnotationČiastkové výsledky výskumu , ktorý bol súčasťou riešenia projektu VEGA 1/3669/06. Prezentovaná časť výskumu bola zameraná na vplyv typu dosiahnutého vzdelania riaditeľov škôl na ich vnímanie potreby vykonávať vybrané marketingové aktivity. Štatisticky spracovaná prezentácia výsledkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-10 + 10 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.