Number of the records: 1
Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín
Title Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín Author info Miloš Moravčík Author Moravčík Miloš EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 108-110. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords plán marketingový * marketing * Trenčín * mestá * obce * regióny * pojmy * plán územný Annotation Teoretické vymedzenie marketingu mesta, jeho východiská a jednotlivé koncepcie. Metodológia tvorby mestského marketingu. Marketingová časť Plánu hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta Trenčín. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01042-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1