Number of the records: 1  

Stanovenie ceny firmy

  1. Title Stanovenie ceny firmy
    Author infoAnna Jacková
    Author Jacková Anna
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 69-72. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Keywords hodnota pridaná * oceňovanie * hodnota podniku * cena nehnuteľností * cena pôdy * hodnota trhová
    AnnotationStanovenie ceny firmy predstavuje jeden z nástrojov manažéra, ktorým možno upravovať a zreálňovať finančný a ekonomický obraz o firme. Rôzne metódy a možnosť ich aplikácie spôsobujú, že snahou manažérov je účelovo využívať tie metódy, ktoré potvrdia čo najnižšiu cenu firmy pri jej potenciálnej kúpe, resp. čo najvyššiu pri jej predaji. Objasnenie podstaty stanovenia ceny firmy s dôrazom na metódy, ktoré sa najviac v praxi využívajú (výnosová, substitučná metóda a metóda priemernej hodnoty) Pozitívne a tienisté stránky týchto metód.
    DatabaseARTICLES
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF102.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.