Number of the records: 1
Neue trends im internationalen marketing
Title Neue trends im internationalen marketing Translation New trends in international marketing Author info Dagmar Lesáková, Klaus Mühlbäck, Zora Trnková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mühlbäck Klaus Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 444-456. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * komunikácia multikultúrna * komunikácia marketingová Annotation Nové tendencie v medzinárodnom marketingu malých a stredne veľkých podnikoch (MSP). Identifikácia faktorov a kritérií, ktoré vytvárajú trendy v medzinárodnom marketingu. Štrukturálne tendencie typické pre medzinárodný marketing. Vplyv charakteru medzinárodného marketingového prístupu na budúcnosť globálneho marketingu. Analýza nového trendu v medzinárodnom marketingu - interkultúrneho marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1