Number of the records: 1  

Neue trends im internationalen marketing

  1. Title Neue trends im internationalen marketing
    TranslationNew trends in international marketing
    Author infoDagmar Lesáková, Klaus Mühlbäck, Zora Trnková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mühlbäck Klaus
    Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 444-456. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * komunikácia multikultúrna * komunikácia marketingová
    AnnotationNové tendencie v medzinárodnom marketingu malých a stredne veľkých podnikoch (MSP). Identifikácia faktorov a kritérií, ktoré vytvárajú trendy v medzinárodnom marketingu. Štrukturálne tendencie typické pre medzinárodný marketing. Vplyv charakteru medzinárodného marketingového prístupu na budúcnosť globálneho marketingu. Analýza nového trendu v medzinárodnom marketingu - interkultúrneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.