Number of the records: 1
Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch
Title Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch Translation Marketing application in scientific projects Author info Peter Filo, Mária Tajtáková, Júlia Lipianska Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe : medzinárodní vědecká konference, 29. listopadu 2007 Společenský dům Lázně Luhačovice : recenzovaný sborník příspěvků [abstraktů]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords projekty * pojmy * typológia * marketing projektový * marketing mix * veda * výskum * pracovníci vedeckí * študenti Annotation Najnovšie štúdie sa venujú aplikácii marketingu v projektovom manažmente, ako aj v rámci vedeckej práce v akademickom prostredí. Autori prezentujú výsledky vlastného prieskumu zahŕňajúce 60 projektov, ktoré skúmali na využívanie, resp. možnosti využitia marketingového mixu. Zo záverov výskumu konštatujú niekoľko nových aspektov v projektovom riadení, ktoré sú kľúčovými bodmi pre plnohodnotné využívanie marketingových nástrojov. Popis samotnej aplikácie týchto poznatkov vo vedeckej praxi, v rámci výskumného projektu VEGA, v ktorom sú zapojené tri úrovne akademickej obce - vedeckí pracovníci, diplomanti a študenti nižších ročníkov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00215-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1