Number of the records: 1  

Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch

  1. Title Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch
    TranslationMarketing application in scientific projects
    Author infoPeter Filo, Mária Tajtáková, Júlia Lipianska
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe : medzinárodní vědecká konference, 29. listopadu 2007 Společenský dům Lázně Luhačovice : recenzovaný sborník příspěvků [abstraktů]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords projekty * pojmy * typológia * marketing projektový * marketing mix * veda * výskum * pracovníci vedeckí * študenti
    AnnotationNajnovšie štúdie sa venujú aplikácii marketingu v projektovom manažmente, ako aj v rámci vedeckej práce v akademickom prostredí. Autori prezentujú výsledky vlastného prieskumu zahŕňajúce 60 projektov, ktoré skúmali na využívanie, resp. možnosti využitia marketingového mixu. Zo záverov výskumu konštatujú niekoľko nových aspektov v projektovom riadení, ktoré sú kľúčovými bodmi pre plnohodnotné využívanie marketingových nástrojov. Popis samotnej aplikácie týchto poznatkov vo vedeckej praxi, v rámci výskumného projektu VEGA, v ktorom sú zapojené tri úrovne akademickej obce - vedeckí pracovníci, diplomanti a študenti nižších ročníkov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00215-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.