Number of the records: 1  

Cesta k loajálnímu zákazníkovi

  1. Title Cesta k loajálnímu zákazníkovi
    Author infoMartin Veselka
    Author Veselka Martin
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 12 (Prosinec 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * komunikácia * informácie * produkty * služby * reklamácie * technológie informačné * technológie komunikačné * telekomunikácie
    AnnotationNadštandardná starostlivosť o zákazníka ako konkurenčná výhoda organizácie. Zlé skúsenosti zákazníkov s kontaktnými centrami (call centrami). Najčastejšie zdroje nespokojnosti. Technológiou proti nespokojnosti klientov. Proaktívna komunikácia. Informácie z prieskumu v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.