Number of the records: 1
Cesta k loajálnímu zákazníkovi
Title Cesta k loajálnímu zákazníkovi Author info Martin Veselka Author Veselka Martin Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 12 (Prosinec 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * komunikácia * informácie * produkty * služby * reklamácie * technológie informačné * technológie komunikačné * telekomunikácie Annotation Nadštandardná starostlivosť o zákazníka ako konkurenčná výhoda organizácie. Zlé skúsenosti zákazníkov s kontaktnými centrami (call centrami). Najčastejšie zdroje nespokojnosti. Technológiou proti nespokojnosti klientov. Proaktívna komunikácia. Informácie z prieskumu v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12
article
Number of the records: 1