Number of the records: 1
Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
Title Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci Author info Kateřina Matušínská Author Matušínská Kateřina Source document Acta academica karviniensia. Č. 1 (2007), s. 91-98. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * pojmy * prezentácia firemná * nástroje marketingové * firmy Annotation Nadlinková a podlinková komunikácia v súčasnej marketingovej komunikačnej praxi. Pojem event marketing a jeho podstata. Interakcia medzi event marketingom a ostatnými nástrojmi komunikačného mixu firmy. Typológia event marketingových aktivít. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1