Number of the records: 1
Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky
Title Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 458-462. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords informácie * služby * knižnice * marketing Annotation Analýza a posúdenie situácie využívania nástrojov marketingu, predovšetkým marketingovej komunikácie v organizáciách poskytujúcich knižničné a informačné služby. Nepriaznivá finančná situácia v týchto organizáciách, ale negatívnu rolu často zohráva aj ľudský faktor, knihovnícky personál so svojimi obavami z nových metód práce, technológií a neochotou prispôsobovať sa dynamicky sa meniacim trendom v prostredí, ktoré ich obklopuje. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00291-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1