Number of the records: 1  

Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky

  1. Title Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 458-462. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords informácie * služby * knižnice * marketing
    AnnotationAnalýza a posúdenie situácie využívania nástrojov marketingu, predovšetkým marketingovej komunikácie v organizáciách poskytujúcich knižničné a informačné služby. Nepriaznivá finančná situácia v týchto organizáciách, ale negatívnu rolu často zohráva aj ľudský faktor, knihovnícky personál so svojimi obavami z nových metód práce, technológií a neochotou prispôsobovať sa dynamicky sa meniacim trendom v prostredí, ktoré ich obklopuje.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00291-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.