Number of the records: 1  

Analýza časového radu počtu študentov na vysokých školách

  1. Title Analýza časového radu počtu študentov na vysokých školách
    Author infoSilvia Megyesiová
    Author Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source document Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 31-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2
    Výstup z projektu VEGA 1/2555/05 Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe
    Interný grant 300013/05 Implementácia marketingovo-manažérskych teórií do činností Ekonomickej univerzity v Bratislave, Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords študenti * školy vysoké * analýza regresná * analýza radov časových * Slovensko
    AnnotationElementárna analýza časových radov. Prezentácia vývoja počtu študentov na VŚ. Grafická a regresná analýza počtu vysokoškolských študentov. Stúpajúci záujem študentov absolvovať štúdium na ekonomických fakultách. Silný rast počtu študujúcich na vysokých školách, v dôsledku čoho sa zlepšuje vzdelanostná štruktúra obyvateľstva Slovenska a zlepšuje tak možnosti absolventov uplatniť sa na trhu práce.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00691-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF116.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.