Number of the records: 1
Emerging markets a malé a střední podniky
Title Emerging markets a malé a střední podniky Author info Karel Havlíček Author Havlíček Karel Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 12 (prosinec 2007), s. 42-44. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie * podnikatelia * trh * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * zdroje ľudské * zákazníci Annotation V čom spočíva úspešnosť podnikania v zahraničí. Dôležitosť kreatívneho a pracovitého personálu. Prístup k zákazníkovi a umenie ho získať a tým zlikvidovať konkurenciu. Porozumenie prostrediu. Nie účasť, ale víťazstvo na trhu. Trpezlivosť a čas. Komunikácia v cudzom jazyku a všeobecný prehľad. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12
article
Number of the records: 1