Number of the records: 1  

Emerging markets a malé a střední podniky

  1. Title Emerging markets a malé a střední podniky
    Author infoKarel Havlíček
    Author Havlíček Karel
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 12 (prosinec 2007), s. 42-44. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * podnikatelia * trh * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * zdroje ľudské * zákazníci
    AnnotationV čom spočíva úspešnosť podnikania v zahraničí. Dôležitosť kreatívneho a pracovitého personálu. Prístup k zákazníkovi a umenie ho získať a tým zlikvidovať konkurenciu. Porozumenie prostrediu. Nie účasť, ale víťazstvo na trhu. Trpezlivosť a čas. Komunikácia v cudzom jazyku a všeobecný prehľad.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.