Number of the records: 1
Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii
Title Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii Translation Customer approach in marketing strategy Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové trendy - nové nápady 2007 : 2. mezinárodní vědecká konference, Znojmo 22.-23. listopadu 2007 : sborník příspěvků. S. 200-203. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2007. ISBN 978-80-903914-2-0 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * náklady * rentabilita * lojálnosť zákazníkov Annotation Zákaznícky prístup k tvorbe marketingovej stratégie vo väzbe na vrcholový cieľ podnikania, ktorým je maximalizácia finančných výsledkov. Súvislosti medzi hodnotou zákazníka determinovanou posúdením životného cyklu zákazníka vo vzťahu ku konkrétnemu podniku a podnikovým výkonom. Päť zákaznícky orientovaných marketingových taktík:1. Výber vhodných zákazníkov 2. Spôsoby získania zákazníkov 3. Manažment multikanálového nákupu 4. Manažment vysoko nákladových zákazníkov 5. Spoločný manažment lojality a rentability. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00379-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1