Number of the records: 1
Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied
Title Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied Translation Marketing of universities as a part of marketing science system Author info Mária Rostášová, Zuzana Jastrabanová Author Rostášová Mária Co-authors Jastrabanová Zuzana Source document Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 44-49. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * školy vysoké * riadenie * služby * zákazníci Annotation Charakteristika marketingu. Marketing ako súčasť riadenia vysokej školy. Definovanie vysokej školy podľa zákona. Úlohy a procesy vysokých škôl. Marketingové aktivity vysokých škôl. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1