Number of the records: 1
Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR
Title Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR Author info Mária Hasprová, Štefan Žák Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie : Bratislava, 27.-28.9.2007. S. 151-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Note VEGA 1/4561/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * banky * partnerstvo strategické * telekomunikácie * pokrok technologický Annotation Východiská bankového marketingu. Problematika náročnosti a informovanosti klientov v súčasnej dobe. Poradenstvo ako dôležitá úloha bánk. Najvýznamnejšie aspekty zložiek marketingového mixu slovenských bánk. Trendy v bankovom marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00444-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1