Number of the records: 1  

Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR

  1. Title Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR
    Author infoMária Hasprová, Štefan Žák
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie : Bratislava, 27.-28.9.2007. S. 151-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    NoteVEGA 1/4561/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * banky * partnerstvo strategické * telekomunikácie * pokrok technologický
    AnnotationVýchodiská bankového marketingu. Problematika náročnosti a informovanosti klientov v súčasnej dobe. Poradenstvo ako dôležitá úloha bánk. Najvýznamnejšie aspekty zložiek marketingového mixu slovenských bánk. Trendy v bankovom marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00444-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.