Number of the records: 1  

Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach

  1. Title Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Štarchoň Peter (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2007. - 107 s.
    ISBN978-80-225-2394-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    NoteVEGA 1/4559/07
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Keywords kultúra * umenie * marketing * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count10, currently available 7, at library only 3
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number822304-822306, 825503-825509
    No. of Archival CopyE08 01501-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    822304SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    822305SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    822306SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    825503SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825504SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825505SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825506SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825507SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825508SEKSklad knižničného fonduavailaible
    825509SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.