Number of the records: 1
Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie
Title Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie Author info Lucia Horňáková Author Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 231-236. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8 Note VEGA 1/3760/06 "Trh, obchod a individuálna spotreba" Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * mix komunikačný * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * zákazníci * práca s verejnosťou * obchod Annotation Podpora predaja ako súčasť komunikačného mixu. Vzťahy základných zložiek komunikačného mixu. Význam pojmu podpora predaja. Pôsobenie na zákazníka v priamom procese predaja. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00525-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1