Number of the records: 1  

Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie

  1. Title Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie
    Author infoLucia Horňáková
    Author Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 231-236. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    NoteVEGA 1/3760/06 "Trh, obchod a individuálna spotreba"
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * mix komunikačný * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * zákazníci * práca s verejnosťou * obchod
    AnnotationPodpora predaja ako súčasť komunikačného mixu. Vzťahy základných zložiek komunikačného mixu. Význam pojmu podpora predaja. Pôsobenie na zákazníka v priamom procese predaja.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00525-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.