Number of the records: 1  

Marketing a finančné analýzy

  1. Title Marketing a finančné analýzy
    Author infoMatúš Dzuro
    Author Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 205-211. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Keywords riadenie finančné * likvidita * záväzky * pohľadávky * zásoby * ukazovatele finančné * majetok * zdroje finančné * analýzy * marketing
    AnnotationVyužitie finančných ukazovateľov v marketingu - optimalizácia likvidity. Algoritmus zostrojenia nástroja na optimalizáciu likvidity, ktorým je sústava parametrických nerovníc. Riešenie je založené na štandardných vzorcoch pre likviditu prvého, druhého a tretieho stupňa za podmienky abstrahovania od položiek "ostatný krátkodobý majetok " a "ostatné krátkodobé cudzie zdroje". Navrhovaný nástroj je potenciálne použiteľný v kombinácii s inými nástrojmi ako produkt, napr. v oblasti finančného poradenstva.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00525-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.