Number of the records: 1
Marketing a finančné analýzy
Title Marketing a finančné analýzy Author info Matúš Dzuro Author Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 205-211. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Keywords riadenie finančné * likvidita * záväzky * pohľadávky * zásoby * ukazovatele finančné * majetok * zdroje finančné * analýzy * marketing Annotation Využitie finančných ukazovateľov v marketingu - optimalizácia likvidity. Algoritmus zostrojenia nástroja na optimalizáciu likvidity, ktorým je sústava parametrických nerovníc. Riešenie je založené na štandardných vzorcoch pre likviditu prvého, druhého a tretieho stupňa za podmienky abstrahovania od položiek "ostatný krátkodobý majetok " a "ostatné krátkodobé cudzie zdroje". Navrhovaný nástroj je potenciálne použiteľný v kombinácii s inými nástrojmi ako produkt, napr. v oblasti finančného poradenstva. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00525-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1