Number of the records: 1
Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií
Title Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií Author info Tomáš Bačo Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Európske financie - teória, politika, prax : zborník z medzinárodného vedeckého seminára : Banská Bystrica, 10.11.2006. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. ISBN 80-8083-335-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu Keywords financovanie * zdroje finančné * zdroje finančné vlastné * zdroje finančné cudzie * financie štátne * organizácie neziskové * marketing * mienka verejná Annotation Financovanie neziskových organizácií. Zdroje financovania. Význam marketingu pri financovaní neziskových organizácií. Makromarketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií. Finančné zabezpečenie činnosti slovenských neziskových organizácií. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01170-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1