Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia: faktor nákupného rozhodovania spotrebiteľa

  1. Title Marketingová komunikácia: faktor nákupného rozhodovania spotrebiteľa
    Author infoKornélia Richterová, Helena Labská
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * nákup * informácie
    AnnotationNa základe poznatkov z aktuálnej etapy dlhodobého prieskumu rozhodovania o nákupe poukázať na vybraté aspekty vzťahu zhromažďovania a spracovania informácií kupujúcich ku marketingovej komunikácii výrobných a obchodných firiem. Akademické štúdie informačného správania pri nákupe. Zdroje informácií pre nákupné rozhodovanie. Marketingová komunikácia a miesto nákupu. Nákupy konfekcie a obuvi. Predajný efekt marketingovej komunikácie. Vnímané úžitky a hodnoty.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00587-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF165.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.