Number of the records: 1
Marketingová komunikácia: faktor nákupného rozhodovania spotrebiteľa
Title Marketingová komunikácia: faktor nákupného rozhodovania spotrebiteľa Author info Kornélia Richterová, Helena Labská Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007. ISBN 978-80-245-1207-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * nákup * informácie Annotation Na základe poznatkov z aktuálnej etapy dlhodobého prieskumu rozhodovania o nákupe poukázať na vybraté aspekty vzťahu zhromažďovania a spracovania informácií kupujúcich ku marketingovej komunikácii výrobných a obchodných firiem. Akademické štúdie informačného správania pri nákupe. Zdroje informácií pre nákupné rozhodovanie. Marketingová komunikácia a miesto nákupu. Nákupy konfekcie a obuvi. Predajný efekt marketingovej komunikácie. Vnímané úžitky a hodnoty. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00587-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 165.4 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1