Number of the records: 1  

Vývoj regionálneho a mestského marketingu

  1. Title Vývoj regionálneho a mestského marketingu
    TranslationDevelopment of city and regional marketing
    Author infoPeter Otrubčák
    Author Otrubčák Peter
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 141-147. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing regionálny * politika regionálna * história * teórie ekonomické * mestá * decentralizácia
    AnnotationVývoj regionálneho a mestského marketingu a podmienky jeho uplatňovania. Špecifiká mestského marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.