Number of the records: 1
Sponsorship as a communication tool of companies
Title Sponsorship as a communication tool of companies Translation Sponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Scientia Iuventa 2007 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S.. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2007. ISBN 978-80-8083-398-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * mix komunikačný * marketing * komunikácia marketingová * činnosť charitatívna * firmy * šport Annotation Význam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00623-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1