Number of the records: 1  

Sponsorship as a communication tool of companies

  1. Title Sponsorship as a communication tool of companies
    TranslationSponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Scientia Iuventa 2007 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S.. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2007. ISBN 978-80-8083-398-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * mix komunikačný * marketing * komunikácia marketingová * činnosť charitatívna * firmy * šport
    AnnotationVýznam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00623-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.