Number of the records: 1  

Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách

  1. Title Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách
    TranslationManaging and creating a marketing image in nonprofit organizations
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentTeoretické aspekty prierezových ekonomík III : Košice, 31. 10. 2005. s. 24-27. - Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2005. ISBN 80-969181-4-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * konkurencia * imidž * marketing manažment
    AnnotationNiektoré aspekty marketingového manažmentu v neziskových organizáciách, najmä imidž neziskových organizácií so zameraním na jeho riadenie a vytváranie. Práve imidž je v súčasnej dobe chápaný ako strategické aktívum organizácie na vysoko konkurenčnom trhu neziskových organizácií. Imidž sa nespája len so samotnými marketingovými aspektami organizácie, ale v konečnom dôsledku aj s ekonomickými aspektami.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - BOOKS
    No. of Archival CopyE05 01523-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.