Number of the records: 1  

Nové výzvy a hodnotenie potenciálu neziskového marketingu

  1. Title Nové výzvy a hodnotenie potenciálu neziskového marketingu
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * marketing
    AnnotationNeziskový marketing je nepochybne komplikovanejší ako klasický ziskový marketing. Neziskové organizácie majú mnohé nefinančné ciele, nemôžu sa spoliehať na zmierňovanie rizika, musia zaisťovať činnosť pre široké publikum, zahrňujúce zákazníkov, ktorí často nie sú tí istí, čo platia, pričom môžu rovnako dobre spolupracovať ako aj bojovať so svojimi konkurentmi a pútajú viac verejnej pozornosti, rovnako pozitívnej ako negatívnej, ako je to v prípade ziskového sektora. Autor sa sústreďuje na odlišnosti a obtiažnosti neziskového marketingu a výzvy pre neziskový marketing. Hodnotenie potenciálu neziskového marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01173-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.