Number of the records: 1
Nové výzvy a hodnotenie potenciálu neziskového marketingu
Title Nové výzvy a hodnotenie potenciálu neziskového marketingu Author info Tomáš Bačo Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie neziskové * marketing Annotation Neziskový marketing je nepochybne komplikovanejší ako klasický ziskový marketing. Neziskové organizácie majú mnohé nefinančné ciele, nemôžu sa spoliehať na zmierňovanie rizika, musia zaisťovať činnosť pre široké publikum, zahrňujúce zákazníkov, ktorí často nie sú tí istí, čo platia, pričom môžu rovnako dobre spolupracovať ako aj bojovať so svojimi konkurentmi a pútajú viac verejnej pozornosti, rovnako pozitívnej ako negatívnej, ako je to v prípade ziskového sektora. Autor sa sústreďuje na odlišnosti a obtiažnosti neziskového marketingu a výzvy pre neziskový marketing. Hodnotenie potenciálu neziskového marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01173-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1