Number of the records: 1
Jak vidí reklamu Češi v roce 2008 ?
Title Jak vidí reklamu Češi v roce 2008 ? Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 1 (2008), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * Česko * občania * postoje Annotation Postoje českej verejnosti k reklame v roku 2008 - výskum agentúry Marktest. Výskumy, ktoré táto agentúra začala v roku 1993, hodnotia intenzitu reklamy v médiách, požiadavky na reklamu, reklamu ako sociálny fenomén a trendy vo vývoji reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1