Number of the records: 1  

Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj

  1. Title Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * tovar spotrebný * obchod * maloobchod * podnik obchodný * trh * zákazníci * marketing * nástroje marketingové
    AnnotationPojem vlastná značka ( angl. private label). Možnosť lepšie predať istú kvalitu a profilovať sa na trhu. Trend vývoja podielu vlastných značiek obchodníkov v jednotlivých sortimentných kategóriách. Hlavné činitele úspešného postavenia vlastných značiek na trhu. Porovnanie postavenia vlastných značiek obchodníkov vo vybraných krajinách (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko).
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.