Number of the records: 1
Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj
Title Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Note VEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * tovar spotrebný * obchod * maloobchod * podnik obchodný * trh * zákazníci * marketing * nástroje marketingové Annotation Pojem vlastná značka ( angl. private label). Možnosť lepšie predať istú kvalitu a profilovať sa na trhu. Trend vývoja podielu vlastných značiek obchodníkov v jednotlivých sortimentných kategóriách. Hlavné činitele úspešného postavenia vlastných značiek na trhu. Porovnanie postavenia vlastných značiek obchodníkov vo vybraných krajinách (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko). Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1