Number of the records: 1  

Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka

  1. Title Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 32-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords poľnohospodárstvo * zelenina * ovocie * chov zvierat * ekológia * bioprodukty * farmy * ceny * distribúcia * marketing * reklama
    AnnotationCharakteristika a cieľ ekologického poľnohospodárstva. Produkty ekologického poľnohospodárstva. Označenie týchto produktov. Rozvoj ekologického poľnohospodárstva v Európe. Ekologický marketing. Bioproduktová politika. Cenová a distribučná politika bioproduktov. Komunikačná politika bioproduktov.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.