Number of the records: 1
Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka
Title Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 32-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Note VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords poľnohospodárstvo * zelenina * ovocie * chov zvierat * ekológia * bioprodukty * farmy * ceny * distribúcia * marketing * reklama Annotation Charakteristika a cieľ ekologického poľnohospodárstva. Produkty ekologického poľnohospodárstva. Označenie týchto produktov. Rozvoj ekologického poľnohospodárstva v Európe. Ekologický marketing. Bioproduktová politika. Cenová a distribučná politika bioproduktov. Komunikačná politika bioproduktov. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1