Number of the records: 1  

Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie

  1. Title Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie . (1/2)
    Author infoViera Čihovská, Sáša Jány
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jány Sáša
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 5-9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * osoby fyzické * osobnosť * firmy * organizácie neziskové
    AnnotationCharakteristika marketingu osôb. Vplyv osobností na formovanie postojov spotrebiteľov. Využívanie známej osobnosti na nekomerčné účely. Využívanie celebrít z rôznych sektorov - zábavy, športu, politiky, náboženstva, vedy. Význam a využitie osôb ako produktu. Celebrity v reklame - pozícia populárnej osoby, odborníka alebo užívateľa produktu. Bežné (neznáme) osoby v reklame. Známe osobnosti v reklame neziskovej organizácie.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.