Number of the records: 1
Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie
Title Marketing osôb - rozšírenie marketingovej kocepcie . (1/2) Author info Viera Čihovská, Sáša Jány Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jány Sáša Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 5-9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * osoby fyzické * osobnosť * firmy * organizácie neziskové Annotation Charakteristika marketingu osôb. Vplyv osobností na formovanie postojov spotrebiteľov. Využívanie známej osobnosti na nekomerčné účely. Využívanie celebrít z rôznych sektorov - zábavy, športu, politiky, náboženstva, vedy. Význam a využitie osôb ako produktu. Celebrity v reklame - pozícia populárnej osoby, odborníka alebo užívateľa produktu. Bežné (neznáme) osoby v reklame. Známe osobnosti v reklame neziskovej organizácie. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1