Number of the records: 1
Vybrané charakteristiky rozhodovania o koncentrácii v distribúcii
Title Vybrané charakteristiky rozhodovania o koncentrácii v distribúcii Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 24-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.341.4 - Štruktúrne zmeny Keywords firmy * koncentrácia * obchod * maloobchod * predajne * konkurencia * kontrola * distribúcia Annotation Vysvetlenie pojmu koncentrácia. Snaha podnikov získať ekonomickú prevahu a kontrolu. Prístup Chicagskej školy ku koncentrácii. Kontrola konkurencie a koncentrácie na Slovensku. Príklady spojenia maloobchodných predajní: a) Rewe/Delvita, b) Tesco/Carrefour. Hlavné problémy posudzovania prípadov koncentrácie v oblasti maloobchodu. Miera koncentrácie v oblasti nákupu. Konkurencia medzi rôznymi formátmi predajní. Konkurencia medzi predajňami vo vzťahu k spádovej oblasti predajne. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1