Number of the records: 1  

Vybrané charakteristiky rozhodovania o koncentrácii v distribúcii

  1. Title Vybrané charakteristiky rozhodovania o koncentrácii v distribúcii
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 24-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    NoteVEGA 1/4598/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.341.4 - Štruktúrne zmeny
    Keywords firmy * koncentrácia * obchod * maloobchod * predajne * konkurencia * kontrola * distribúcia
    AnnotationVysvetlenie pojmu koncentrácia. Snaha podnikov získať ekonomickú prevahu a kontrolu. Prístup Chicagskej školy ku koncentrácii. Kontrola konkurencie a koncentrácie na Slovensku. Príklady spojenia maloobchodných predajní: a) Rewe/Delvita, b) Tesco/Carrefour. Hlavné problémy posudzovania prípadov koncentrácie v oblasti maloobchodu. Miera koncentrácie v oblasti nákupu. Konkurencia medzi rôznymi formátmi predajní. Konkurencia medzi predajňami vo vzťahu k spádovej oblasti predajne.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.