Number of the records: 1  

Hlavné zmeny prostredia podnikov vplývajúce na predaj

  1. Title Hlavné zmeny prostredia podnikov vplývajúce na predaj
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 10-13, 15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords obchod * podnik obchodný * predaj * trh * konkurencia * efektívnosť * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné * zmeny organizačné
    AnnotationVýznam predaja v období, keď internacionalizácia a európska integrácia vedú k zvýšeniu konkurencie a k zmenám prostredia podnikov. Šesť hlavných zdrojov zmien, ktoré vytvárajú rámec súčasných a budúcich obchodných vzťahov: ekonomické prostredie, konkurenčné prostredie, trhoví sprostredkovatelia, koneční spotrebitelia, nové komunikačné a informačné technológie, interné faktory organizácie.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.