Number of the records: 1
Hlavné zmeny prostredia podnikov vplývajúce na predaj
Title Hlavné zmeny prostredia podnikov vplývajúce na predaj Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 10-13, 15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords obchod * podnik obchodný * predaj * trh * konkurencia * efektívnosť * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné * zmeny organizačné Annotation Význam predaja v období, keď internacionalizácia a európska integrácia vedú k zvýšeniu konkurencie a k zmenám prostredia podnikov. Šesť hlavných zdrojov zmien, ktoré vytvárajú rámec súčasných a budúcich obchodných vzťahov: ekonomické prostredie, konkurenčné prostredie, trhoví sprostredkovatelia, koneční spotrebitelia, nové komunikačné a informačné technológie, interné faktory organizácie. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1