Number of the records: 1
Modely správania sa zákazníka po zavedení eura
Title Modely správania sa zákazníka po zavedení eura Author info Júlia Lipianska, Jozef Orgonáš Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Orgonáš Jozef Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 20-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie * euro * mena * informácie * nákup * tovar * ceny * značky výrobkov Annotation Priebeh informačnej kampane o zavedení eura v SR. Najdôležitejšie cieľové skupiny kampane. Spotrebiteľské správanie. Odhad správania sa jednotlivých typov zákazníkov v súvislosti so zavedením eura. Racionálny typ. Impulzívny typ. Typ s vnútorným prežívaním. Informovaný typ s jasným očakávaním. Emocionálny typ. Kupujúci podľa značky. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00714-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1