Number of the records: 1  

Modely správania sa zákazníka po zavedení eura

  1. Title Modely správania sa zákazníka po zavedení eura
    Author infoJúlia Lipianska, Jozef Orgonáš
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Orgonáš Jozef
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 20-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie * euro * mena * informácie * nákup * tovar * ceny * značky výrobkov
    AnnotationPriebeh informačnej kampane o zavedení eura v SR. Najdôležitejšie cieľové skupiny kampane. Spotrebiteľské správanie. Odhad správania sa jednotlivých typov zákazníkov v súvislosti so zavedením eura. Racionálny typ. Impulzívny typ. Typ s vnútorným prežívaním. Informovaný typ s jasným očakávaním. Emocionálny typ. Kupujúci podľa značky.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.