Number of the records: 1  

Medzinárodne úspešné obchodné modely

  1. Title Medzinárodne úspešné obchodné modely
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 22-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * podnik obchodný * modely * produkty * zákazníci * ceny * značky výrobkov * kultúra podniková * štruktúra organizačná
    AnnotationMedzinárodné obchodné modely (vzory) podľa Thomasa Rudolpha. Produktovo orientovaný obchodný podnik. Zákaznícky orientovaný obchodný podnik. Cenovo orientovaný obchodný podnik. Prvky medzinárodného obchodného modelu - podniková kultúra, použitá stratégia, organizačná štruktúra, operatívne kľúčové procesy, systém manažmentu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00714-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.