Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie kvality, ceny a hodnoty

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie kvality, ceny a hodnoty
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * trh spotrebiteľský * hodnota * ceny * kvalita * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSpotrebiteľské vnímanie hodnoty odzrkadľuje najmä vnímanie kvality a ceny. Cena a kvalita sú základným nástrojom spotrebiteľa, ktoré používa pri hodnotení úrovne poskytovaných služieb a predávaných tovarov. Úspešnosť podniku na spotrebiteľskom trhu výrazne určujú tieto premenné, ktoré majú signifikantný dopad na hospodárenie podniku (predávajúceho). Úspešné poskytovanie hodnôt spotrebiteľom cez kvalitu a primerané ceny je základným kameňom budovania spokojnej a stabilnej klientely, ktorá je predpokladom budúcich rastúcich príjmov predávajúceho.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00733-003, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.