Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie kvality, ceny a hodnoty
Title Spotrebiteľské vnímanie kvality, ceny a hodnoty Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * trh spotrebiteľský * hodnota * ceny * kvalita * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa Annotation Spotrebiteľské vnímanie hodnoty odzrkadľuje najmä vnímanie kvality a ceny. Cena a kvalita sú základným nástrojom spotrebiteľa, ktoré používa pri hodnotení úrovne poskytovaných služieb a predávaných tovarov. Úspešnosť podniku na spotrebiteľskom trhu výrazne určujú tieto premenné, ktoré majú signifikantný dopad na hospodárenie podniku (predávajúceho). Úspešné poskytovanie hodnôt spotrebiteľom cez kvalitu a primerané ceny je základným kameňom budovania spokojnej a stabilnej klientely, ktorá je predpokladom budúcich rastúcich príjmov predávajúceho. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00733-003, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1