Number of the records: 1
Vývoj postavenia privátnej značky na trhu
Title Vývoj postavenia privátnej značky na trhu Author info Lenka Pčolinská Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * pojmy * značky maloobchodné * Slovensko Annotation Základné vymedzenie značky vo všeobecnosti, jej základné funkcie: identifikačná a diferenciačná. Pohľad do histórie značky a prístupy autorov zaoberajúcich sa touto témou. Privátna značka ako značka prevažne v sieti maloobchodníkov. Popis pozície privátnej značky v obchode v minulých desaťročiach a v súčasnosti. Vnímanie privátnej značky na slovenskom trhu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00803-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1