Number of the records: 1  

Vývoj postavenia privátnej značky na trhu

  1. Title Vývoj postavenia privátnej značky na trhu
    Author infoLenka Pčolinská
    Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * pojmy * značky maloobchodné * Slovensko
    AnnotationZákladné vymedzenie značky vo všeobecnosti, jej základné funkcie: identifikačná a diferenciačná. Pohľad do histórie značky a prístupy autorov zaoberajúcich sa touto témou. Privátna značka ako značka prevažne v sieti maloobchodníkov. Popis pozície privátnej značky v obchode v minulých desaťročiach a v súčasnosti. Vnímanie privátnej značky na slovenskom trhu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00803-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.