Number of the records: 1
Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh
Title Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh Author info Pavel Cabal Author Cabal Pavel Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * predajne * predajne diskontné * hypermarkety * tovar * ceny * prieskum spotrebiteľský Annotation Základné faktory, ktoré určujú hlavné rysy nákupného správania českých spotrebiteľov: mobilita, cenová citlivosť a nároky na nákupné prostredie. Predajne, ktoré uprednostňujú mobilní zíkazníci a ktoré uprednostňujú nemobilní zákazníci. Cenovo citlivé typy a ich rozhodovanie podľa reklamných letákov a inzercie. Základné typy nakupujúcich podľa uvedených troch hlavných faktorov: ekonóm, mobilný pragmatik, náročný, veľkorysý, komunikatívna gazdiná, šetrný, pohodlný oportunista a nenáročný konzervatívec. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-5
article
Number of the records: 1