Number of the records: 1  

Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh

  1. Title Segmentace nakupujících: Příležitost pro nasycený trh
    Author infoPavel Cabal
    Author Cabal Pavel
    Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 2 (únor 2008), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * predajne * predajne diskontné * hypermarkety * tovar * ceny * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationZákladné faktory, ktoré určujú hlavné rysy nákupného správania českých spotrebiteľov: mobilita, cenová citlivosť a nároky na nákupné prostredie. Predajne, ktoré uprednostňujú mobilní zíkazníci a ktoré uprednostňujú nemobilní zákazníci. Cenovo citlivé typy a ich rozhodovanie podľa reklamných letákov a inzercie. Základné typy nakupujúcich podľa uvedených troch hlavných faktorov: ekonóm, mobilný pragmatik, náročný, veľkorysý, komunikatívna gazdiná, šetrný, pohodlný oportunista a nenáročný konzervatívec.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.