Number of the records: 1  

Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele

  1. Title Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
    TranslationMarketing audit and its contributions for strategic marketing goals
    Author infoMichal Oláh
    Author Oláh Michal
    Source document Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi = in theory and praxis. Roč. 16, č. 5 (2008), s. 183-186. - Bratislava : SÚVAHA, 2008. ISSN 1335-2024
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * audit * stratégia marketingová * riadenie predaja * firmy
    AnnotationMarketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické znaky auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Praktický postup auditu. Audit riadenia predaja. V čom sa prejaví profesionalita audítora. Možnosti vyslovenia názoru. Príklady na uvedenie názoru audítora. Kritériá na vyjadrenie prínosu auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.