Number of the records: 1
Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet
Title Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet Translation Smerovanie študentov univerzity ako publika (vývojové stratégie) pre operu a balet Author info Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Arias-Aranda Daniel Source document The Service Industries Journal. Vol. 28, Nos. 1-2, January-March (2008) s. 179-191. - London : Taylor & Francis. ISSN 1743-9507 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Great Britain systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Keywords umenie * kultúra * hudba * študenti * modely * metodológia * motivácia Annotation Postoje študentov univerzity k opere a baletu. Vývojové stratégie publika. Modely vývoja publika. MAO (Motivation, ability, opportunity) model. Model Záujem, návštevnosť pre segmentáciu študentského trhu umenia. Metodológia. Postoj študentov k opere a baletu. Motivácie a bariéry. Očakávania študentov pri návšteve opery a baletu. Klasifikácia študentského trhu podľa modelov. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00736-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1