Number of the records: 1  

Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet

  1. Title Targeting University Students in Audience Development Strategies for Opera and Ballet
    TranslationSmerovanie študentov univerzity ako publika (vývojové stratégie) pre operu a balet
    Author infoMária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Arias-Aranda Daniel
    Source document The Service Industries Journal. Vol. 28, Nos. 1-2, January-March (2008) s. 179-191. - London : Taylor & Francis. ISSN 1743-9507
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Keywords umenie * kultúra * hudba * študenti * modely * metodológia * motivácia
    AnnotationPostoje študentov univerzity k opere a baletu. Vývojové stratégie publika. Modely vývoja publika. MAO (Motivation, ability, opportunity) model. Model Záujem, návštevnosť pre segmentáciu študentského trhu umenia. Metodológia. Postoj študentov k opere a baletu. Motivácie a bariéry. Očakávania študentov pri návšteve opery a baletu. Klasifikácia študentského trhu podľa modelov.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00736-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.