Number of the records: 1  

Tvorba nových učebných textov pre výučbu predmetu Účtovníctvo poisťovní v súvislosti s aktualizáciou učebného plánu v kontexte s prechodom na IAS/IFRS

  1. Title Tvorba nových učebných textov pre výučbu predmetu Účtovníctvo poisťovní v súvislosti s aktualizáciou učebného plánu v kontexte s prechodom na IAS/IFRS
    TranslationFormation new didactic texts for teaching Accounting of insurance company and updating of didactic plan in context with their transition on IAS/IFRS
    Author infoJitka Meluchová
    Author Meluchová Jitka EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Teória a prax v účtovníctve a v audítorstve - jej miesto v prostredí uplatňujúcom prvky vedomostnej ekonomiky : zborník príspevkov zo štvrtého vedeckého seminára k výsledkom vedeckovýskumnej činnosti Katedry účtovníctva a audítorstva : Bratislava, 29.4.2008. S. 13-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2544-2
    Výstup z projektu KEGA 3/4209/06 Tvorba nových učebných textov pre výučbu predmetu Účtovníctvo poisťovní v súvislosti s aktualizáciou učebného plánu v kontexte s prechodom na IAS/IFRS
    NoteKEGA 3/4209/06
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords účtovníctvo * poisťovne * predmety učebné * plán učebný * učebnice * projekty * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnnotationV roku 2007 pokračoval riešiteľský kolektív v naplňovaní cieľov stanovených v projekte KEGA č. 3/4209/06 (450/06) Tvorba nových učebných textov pre výučbu predmetu Účtovníctvo poisťovní ... Vedecký cieľ projektu a výsledky riešenia projektu v roku 2007. Zoznam najvýznamnejších publikovaných výstupov riešiteľského kolektívu. Stručná informácia o vypracovanej ročnej správe KEGA za rok 2007.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00744-028, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.