Number of the records: 1  

Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh

  1. Title Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
    Author infoNora Mikušová
    Author Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 299-301. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514
    Other Interrelated Works Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca / Bratislava, 2007 ; Mikušová Nora ; Goga Marián ; Fakulta hospodárskej informatiky EU Katedra operačného výskumu a ekonometrie
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords práce kvalifikačné * výrobky nové * reklama * konkurencia * trh * metódy optimalizačné
    AnnotationInformácia o zameraní a cieľoch dizertačnej práce, obhajoba ktorej sa konala 13.septembra 2007. V práci sú formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie.
    Public work categorySeveral publications and documents, which are not in any previous category
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.