Number of the records: 1  

Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu

  1. Title Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu
    TranslationReview of academic textbook
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (Marec 2008), s. 103-105. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955
    Review document Základy marketingu / Viera Cibáková, Gabriela Bartáková. - Bratislava : Iura Edition, 2007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * marketing * učebnice * školy vysoké
    AnnotationCharakteristika učebnice. Rozdelenie a charakteristika jednotlivých častí publikácie. Zameranie a ciele publikácie.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01363-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2008: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.