Number of the records: 1
Efektívna stratégia public relations podniku
Title Efektívna stratégia public relations podniku Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 123-127. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Note VEGA 1/4579/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * firmy * produkty * značky výrobkov * identita podniková * médiá * imidž * konkurencia * komunikácia marketingová Annotation PR aktivity ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. Nástroje (prostriedky) realizácie PR aktivít. Dôveryhodnosť podniku. Zviditeľňovanie. Sponzorstvo. Účasť na výstavách. Rozdiely medzi reklamou a PR aktivitami. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00774-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1