Number of the records: 1  

Efektívna stratégia public relations podniku

  1. Title Efektívna stratégia public relations podniku
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 123-127. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    NoteVEGA 1/4579/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * firmy * produkty * značky výrobkov * identita podniková * médiá * imidž * konkurencia * komunikácia marketingová
    AnnotationPR aktivity ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. Nástroje (prostriedky) realizácie PR aktivít. Dôveryhodnosť podniku. Zviditeľňovanie. Sponzorstvo. Účasť na výstavách. Rozdiely medzi reklamou a PR aktivitami.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00774-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.