Number of the records: 1  

Zmeny na slovenskom reklamnom trhu

  1. Title Zmeny na slovenskom reklamnom trhu
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 134-136. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * produkty * reklama * internet * digitalizácia * regulácia * zákazníci * trh * médiá
    AnnotationVývoj marketingových koncepcií. Zmeny na slovenskom reklamnom trhu. Internetová reklama. Samoregulácia reklamy na mediálnom trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00774-008, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.