Number of the records: 1
Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín
Title Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín Author info Katarína Kleinová Author Kleinová Katarína Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.133 - Dopyt Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * potraviny * ceny * stratégia marketingová Annotation Cieľom realizovaného výskumu bolo na jednej strane kvantifikovať vplyv vonkajších faktorov (cena, krajina pôvodu, značka) a vnútorných faktorov (napr. chuť) na rozhodovanie spotrebiteľov pri kúpe potravín a na druhej strane analyzovať závislosti v hodnotení jednotlivých faktorov od identifikačných kritérií (pohlavie, príjem, počet členov domácnosi, vek, vzdelanie a ekonomická aktivita). Poznanie uvedených skutočností môže byť nápomocné pre marketingových pracovníkov v definovaní ich stratégií. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1