Number of the records: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín

  1. Title Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín
    Author infoKatarína Kleinová
    Author Kleinová Katarína
    Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.133 - Dopyt
    Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * potraviny * ceny * stratégia marketingová
    AnnotationCieľom realizovaného výskumu bolo na jednej strane kvantifikovať vplyv vonkajších faktorov (cena, krajina pôvodu, značka) a vnútorných faktorov (napr. chuť) na rozhodovanie spotrebiteľov pri kúpe potravín a na druhej strane analyzovať závislosti v hodnotení jednotlivých faktorov od identifikačných kritérií (pohlavie, príjem, počet členov domácnosi, vek, vzdelanie a ekonomická aktivita). Poznanie uvedených skutočností môže byť nápomocné pre marketingových pracovníkov v definovaní ich stratégií.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.